Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

3 månader kvar....

Kategori: Allmänt

Har nyss kommit upp ur en timmes bad men en bra bok, riktigt skönt.
Idag har det varit riktigt konstigt väder här. När jag cyklade till jobbet imorse och kommit nästan halvvägs började det komma ner små snöflingor, hmm, var det inte vår på g? Jag som tycker jag börjar bli lite allergisk också, bruka vara ett bra vårtecken. Men som tur var blev det inte så mycket av snön, så kunde cykla hem i torrt väder, skönt.
  

Idag den 21 april är det precis 3 månader kvar till den 21 juli och det är också 91 dagar kvar till beräknat datum, datumet kryper sig allt sakta närmare♥, men det är allt sakta.

Funderar på om Krabaten har hicka just nu när jag sitter här och skriver. Det skulle kunna vara det.  

Nej, nu ska jag förbereda lite mat tills Henrik kommer hem från jobbet.
Få skriva mer imorgon eller senare idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: