Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

En liten, liten uppdatering

Kategori: Allmänt

Ny vecka och måndag igen. Själv så har man tagit åt sig av det barnmorskan sa i fredags och är alltså hemma från jobbet idag och imorgon. Och på onsdag kl 9 ska jag till läkaren, så till dess tänker jag hålla mig hemma från jobbet om inte huvudvärken skulle släppa. Men den har nästan varit värre i helgen och ringde faktiskt till förlossningen i lördags som jag blivit tillsagd. Vi kom fram till att vi kanske skulle lyssna på dem, det är ju de som är proffs. Jag berätta som det var och hon jag fick prata med tyckte jag skulle vänta tills jag fick träffa läkaren på onsdag, eftersom jag hade en tid bokad.

Nej nu ska jag hålla mig borta från datorn och lägga mig och vila en stund.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: