Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

En underbar dag

Kategori: Allmänt

Har haft en underbar dag idag fast jag är superallergisk och jätte trött nu. Dröjer nog inte lång tid innan jag kramar kudden.

Jobbade först 08.00-12.00, sen bar det av in till Örebro där jag möte upp Susanna och Julia och åt lunch på campus, vi satt ute i solen och åt, helt underbart. Efter vi ätit och pratat en stund skulle Julia återvända till sitt pluggande och jag och Susanna tog oss en promenad. Var lite roligt att ta en promenad över de "gamla" vägarna som man alltid gick när man bodde där. Vi lyxade också till det och köpte en varsin glass i vårsolen. Men gud vad dyrt det har blivit med glass, man får ju typ inte en ändå glass under 15 kr idag, inte klokt. Efter promenaden styrde jag min lilla bil hem till Kumla igen och för bi Maxi och storhandlade.

Väl hemma strax efter 16 var jag helt slut. Satt mig i en stol på baksidan med min bok. Där satt jag tills det att Henrik kom på att VI skulle baka chokladbiskvier.

Sitter nu och väntar på att få provsmaka det färdiga resultatet. (Tror dock att de är riktigt god....det var i alle fall smeten).


Chokladbiskvierna och magen


Färdiga chokladbiskvierna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: