Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Imorgon är det fredag :-)

Kategori: Allmänt

Vad denna vecka har gått fort, imorgon är det redan fredag igen och då kommer min mor och far på besök också, trevligt :-) 

I eftermiddag har jag bakat kanelbullar, mina första som jag gjort själv också tror jag. Kanske är på tiden om man nu ska bli mamma. Tycker nog att det hör lite till den rollen. De blev lyckade också om jag får bedömma själv, hihi. 


Huvudvärken har kommit lite smygande tillbaka. Men nu ska jag i alle fall skicka in papprena om havandeskapspenning, håller på att fyller i dem nu. Går sådär måste jag nog säga. Men imorgon ska jag försöka skicka in dem eller på måndag senast hoppas jag.
Har hunnit med och damsugit lite här hemma också under eftermiddagen/kvällen, fattar inte riktigt vart allt damm kommer ifrån, hmmm, äckligt är det i alle fall.
Nej nu ska jag plocka klart med det sista och sen lägga mig i soffan en stund innan det blir sängen.  

♥ 96 DAGAR KVAR....... ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: