Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Liten uppdatering

Kategori: Allmänt

Ska nog inte sitta här vid datorn egentligen eftersom huvudvärken fortfarande sitter i, men ska uppdatera er om det senaste.

Var hos barnmorskan igår igen och det var fortfarande inge fel på mitt blodtryck, blev till sagd att ta två Alvedon var fjärde timme, än så länge har det inte gett resultat. Sen om det inte har släppt under eftermiddagen idag tyckte hon att vi skulle ringa till förlossningen, det kände jag mig lite tveksam till, så nu är det bara att hålla tummarna att det går över.

Annars så fick jag en tid till läkaren på onsdag och jag själv känner att jag kan nog vänta till dess istället för att ringa förlossningen, men vi får vänta och se ett tag. Idag ska jag försöka att inge göra någonting. Väntar på att dimman ska försvinna och att solen ska komma fram så att jag kan gå ut och lägga mig i solstolen och kanske få lite färg i mitt vita ansikte :-)

Barnmorskan tyckte också att jag skulle sjukskriva mig själv tills på onsdag när jag ska till läkaren, för när jag berättade om hur miljön är i gruvan där jag jobbar så trodde hon att huvudvärken kanske kan komma därifrån. Så om den inte släpper så ska jag väl försöka hålla mig hemma och roa mig med att ta lite promenader och sen göra så lite som möjligt  

Nej nu börjar jag bli hungrig, lite frukost skulle inte vara fel medans man väntar på solen ska leta sig fram.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: