Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Bad och napp!!

Kategori: Allmänt

God morgon!

Idag har vi tagit det första badet och det verkade Olivia gilla riktigt mycket. Vi har också börjat med napp, jag har äntligen fått igenom min vilja, Henrik gav med sig igår kväll.  Nu ligger hon snällt här i babysittern och sover ny badad och allt med nappen i munnen.



Hon har också fått sina 2 första finnar, undra vad jag nu kan ha ätit?

Igår kväll var Jennie och Robban här på besök och Oliva fick ett fint matsätt, som nog kommer användas flitigt om ett par månader. Tack så mycket!

Olivia tappade också sin lilla navel igår kväll. 

Vi fick också ett riktigt roligt paket med posten igår, då min moster hade shoppat massa roliga kläder åt lilla Olivia, bland annat de första jeansen, dock var de lite stora när vi prova dem i morse, de får ligga på tillväxt ett tag.

Idag kommer min bror på besök, Henrik och han ska bland annat spela lite golf och jag ska på föräldragruppsträffen undertiden är planen. Annars så försöker vi få lite rutin här hemma. Inatt hade vi en perfekt natt, ska försöka få till mattiderna så i fortsättningen också. Oliva åt sista gången vid 11 igår kväll, sen blev det mat kl 3 inatt och sen sov hon till 7 imorse, fler sådana nätter tack. (Dock hänger det lite på mig då jag måste vara vaken till kl 11 på kvällarna, har ju inte lyckats med det för många gånger sen hon kom).

Nu ska här pysslas lite som vanligt, ha en bra dag.

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Åhh...hon är så söt! Nappen kom till undsättning! Klart hon ska ha sin lilla napp =) och sova fick ni göra i natt iallafall...hon lyssnade inte på mig alltså! =)

    2009-08-13 | 11:47:03

Kommentera inlägget här: