Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

SÅÅÅ snäll

Kategori: Allmänt

Måste skryta lite över min lilla dotter. Inatt sov hon från ca kl 12:00 till 5:30, hon är SÅÅÅ duktig. Sen fick hon lite mat och nu sover hon fortfarande, ja Henrik också för den delen. Ska väcka henne snart för mat, men först ska jag blogg klar här.

Igår var min bror på besök, trevligt. Vi ses inte allt för ofta men det ska nog ändra sig nu. Han och Henrik tog en tur på golfbanan medans jag var och fikade med mammorna på Sveas. Vi var nästan alla där. 2 stycken saknades. Riktigt kul att se alla bebisar och några börjar bli riktigt stora nu. Vissa är ju snart 2 månader.

Medans vi var där så var Olivia den ända som sov sig igenom hela fikat på 2 timmar, hon är som sagt SÅÅÅ duktig, låg kvar i babyskyddet och sov eller öppnade ögonen ibland och kolla in läget lite.


Idag är det handling på schemat och sen kommer tjejerna förbi i eftermiddag, ska bli mycket trevligt att träffa dem igen. Får hoppas att Oliva visar sig från sin bästa sida som vanligt när vi har besök. Bara hålla tummarna. Nu är det dags för mat här. Kort kanske kommer senare under dagen om jag hinner.

Annars får ni ha en bra dag i solen, det ska vi ha.

Kommentarer

  • pappa till kusinerna säger:

    verkar svårt att vara på golfbanan när man fått ett barn som bara sover på nätterna....växer säkert bort, hoppas :-) annars kan vi va barnvakt eller förresten är ju vaken iallafall varje natt efter 6 år så vad spelar det för roll!

    2009-08-15 | 18:33:35

Kommentera inlägget här: