Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Liten uppdatering

Kategori: Allmänt

Nu har det gått över en vecka sen jag var här inne och skrev. Men har varit i Funäsdalen och försökt att hämta ny energi och nya krafter.

Det har inte hänt något speciellt medans vi varit borta. Magen har börja växt lite, så nu syns det att det finns någonting där inne. (bild kommer nog imorgon)

Den vanliga uppdateringen som brukar komma på måndagar kommer inte imorgon då jag fortfarande bara är i vecka 19 enligt ultraljudet, som flyttade datumet från den 12 juli till den 21 juli. Uppdateringen blir på tisdag istället om jag inte har räknat helt galet=)

Men jag ska börja försöka ta tag i lite saker den här veckan, som till exempel skaffa en försäkring åt Krabaten om det nu skulle hända något och sen ringa och få en tid hos barnmorskan.  


Medans vi har varit borta har det hänt saker i Krabatens blivande rum, det har börjats spacklas och slipats där inne...(vissa har det bra).  Så nu är det snart dags för målning=)

Nu ska jag ladda för att börja jobba kl 06:00 imorgon, gäsp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: