Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Lördag 28/2

Kategori: Allmänt

Idag har det hänt en del. För det första så var vi både upp ca 07:30 idag, brukar inte hända så ofta. Eller jag brukar ju kunna vakna då, men att Henrik gör det av sig själv är mer sällsynt. Han började slipa det sista i barnkammaren och jag gav mig ut och gick i solen=)

Efter frukost och dusch så gav vi oss av till Marieberg, Ikea och Bauhaus.

På Ikea inhandlade vi garderoben som vi tittat ut, första möbeln till barnkammaren inhandlad. Sedan på Bauhaus så tittade vi ut färg åt barnkammarens väggar och också köpte färgen.

Färgen hette Linn och ja vad ska jag säga, den gick åt det gröna hållet. Blev kanske inte riktigt som vi tänkt oss, men vi är nöjda båda två än så länge....Henrik har redan hunnit måla rummet en gång=)

Nej nu ska jag sätta in kort från när vi var i Funäsdalen och försöka kämpa mig vaken till minst klockan 23 ikväll, får se hur det går.


Tavlan som vi inhandlade i veckan


En bild på de nymålade väggarna, syns dock sådär              

Kommentarer


Kommentera inlägget här: