Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Nu är jag här igen=)

Kategori: Allmänt

Krabaten växer nog på som den ska och magen lika så.

Nu är krabaten försäkrad också, i fall något för förmodan skulle hända, men det håller vi tummarna för att det inte gör. Krabaten blev till och med påkostad en tilläggsförsäkring, det tyckte jag att han/hon var värld=)

Barnkammaren börjar allt mer likna ett färdigt rum, då alla väggar är på plats och det mesta slipat och spacklat. Det är till och med målat en gång i vitt. Så nästa vecka när jag jobbar eftermiddag/kväll så blir det nog att åka iväg och försöka se ut någon färg till rummet och sen till bilderna som jag ska måla på väggarna eller väggen.


Vi har också hittat en garderob till rummet på Ikea, dock stod det att den var på väg att utgå, det blir nog att försöka ta sig dit snart och inhandla den. Den skulle nämligen passa så bra till den spjälsäng vi kommit fram till att köpa=)

Hittade inga bilder på spjälsängen och garderoben. Men vi har bestämt oss för en svart spjälsäng och garderoben är svart och vit om vi nu hinner köpa den innan den försvinner.

Nu ska jag gå och börja förbereda pizza som vi ska äta och baka själva ikväll=)

Trevlig helg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: