Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Huvudvärk

Kategori: Allmänt

Idag tisdag så vaknade jag med huvudvärk...och det var inte första gången den senaste tiden utan kom fram till att den suttit i av och till i en vecka nu. Trodde nog först att huvudvärken berodde på förkylningen som jag drog på mig förra veckan. Men när den liksom aldrig ha slutat så bestämde jag mig för att ringa till mödravårdscentralen. Så imorse 8:30 när deras telefontid börja så var jag snabb. Kom fram på första försöket, har nog aldrig hänt förut.  Fick då en tid till kl 9, så var bara att kompa ut från jobbet och be ge sig dit. Väl där så tog de blodtryck och lite blodprover. Men det var inge konstigt på dem. Blev tillsagd att gå på Alvedon några dagar och se om det släppte då. Så nu blir det att knaprar Alvedon om dagarna.

Fick också en tid till deras läkare nästa onsdag, den 4 februari. Så då får vi se vad som händer eller jag ska få ny astma medicin bland annat och så ska de väl ta tag i min huvudvärk om den fortfarande sitter i. Hoppas inte. (Är lite rädd att jag ska få järntabletter, hört många hemska historier om dem).

Sen får vi väl se vad de mer hittar på.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: