Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Kallelse

Kategori: Allmänt

Idag fick vi kallelsen till ultraljud. Ska bli riktigt roligt och spännande. Ser redan fram emot det jätte mycket och tror faktiskt att det finns en till här hemma som gör det. Han ringde i iver till jobbet och frågade om han fick öppna kuvertet från landstinget och det var ju klar han fick.

Fredagen den 13 februari kl 13.30 så får vi se om det finns något liv i magen, eller om jag bara har ätit lite för mycket julmat och varit alldeles för lat med träningen. För lat med träningen har jag varit sen jag fick reda på att jag var gravid. Har dock försökt vända lite på det den här veckan då jag har kört två aerobic pass i alle fall.


OBS!!! Lägg märket till datumet FREDAG den 13, otur för vissa och tur för andra. Själv så hoppas jag ju på tur=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: