Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

En vecka....

Kategori: Allmänt

Då var det 1 vecka kvar till beräknat datum. Börjar tvivla på att det kommer ut någon liten Krabat snart. Väntan börjar kännas väldigt lång nu. (Men kommer ju i alle fall närmare mötet med Krabaten). 
Försöker sysselsätta mig så gått det går, men fantasin är inte den bästa. Men på något sätt så försvinner ju dagarna i alle fall. Idag har det tömts lite mer i förrådet som ska rivas, eller 2 släpkärror har det blivit. Själv så har jag handlat och tagit en tur med svärmor till Odensbacken bland annat. Kommer nog bli en tur till Nora snart också om nu inte Krabaten känner för att komma vill säga.

Nu blir det tv resten av kvällen, kanske ska hinna med en dusch också innan jag slår ner rumpan i soffan.

Imorgon ska jag till barnmorskan igen, eftersom inte Krabaten hade växt något sist. Får se vart det slutar. Vet inte hur jag tänkte när jag sa att jag kunde vara där 07:30...men, men det är väl bara att kliva upp som man gjorde förr när man jobbade, (känns som en evighet sen) man kan ju alltid ta en lite längre eftermiddags lur sen eller så kanske det kan bli två. Vem vet?

Ha en bra kväll. 

♥ 7 DAGAR KVAR ♥  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: