Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

God morgon!!!

Kategori: Allmänt

Kan inte sova, så har varit vaken ett ganska bra tag.

Igår kväll fick vi reda på att två par kompisar hade fått en varsin son och att allt hade gått jätte bra. GRATTIS!
Ett av paren är med i föräldragruppen. Så nu har 4 stycken bebisar kommit av 10 och det är 2 pojkar och 2 flickor än så länge.

Själv känner jag nog inget som kan antyda på att vår Krabat är på G. Skulle nog nästan kunna göra vad som helst för att få ut Krabaten nu. Men ska nog försöka ställa in mig på 3 augusti istället kanske. (För längre får jag ju inte gå över, 1 vecka och 6 dagar).
Nu går Krabaten upp ca 25 g per dygn sägs det. Så välkommen innan du blir allt för stor :-)


Igår kopplade vi in babyskyddet i bilen, så nu är det på plats. Allt är nog klart för Krabatens ankomst, eller skulle behöva fixa en matlåda till Henrik, men det är inte hela världen om det inte blir av känns det som.


Idag händer nog inte allt för mycket. Henrik ska nog fortsätta att riva förrådet. Jag kanske tar en snabbtur till Marieberg och inhandlar lite nya blommor att ha på trappan bland annat. Kanske ska ta en promenad också, men vi får se vad jag tar för mig, kanske inte blir någonting av det.

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på film och känna på lite sparkar från Krabaten förhoppningsvis. Ha en bra dag.


♥ 4 DAGAR KVAR ♥ ♥ eller HELA 17 DAGAR KVAR, SUCK!! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: