Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vecka 40

Kategori: Allmänt

Då var man inne i vecka 40 eller vecka 39 + 1 dag.

Idag har jag varit hos barnmorskan igen och hon kunde inte få fram att Krabaten hade vuxit något, står stilla på 34 centimeter. Imorgon ska vi in till USÖ klockan 8, då de ska ta reda på hur stor Krabaten är och sen ska de kolla hur Krabaten ligger, den har inte fixerat sig än och så blev barnmorskan osäker på om den låg med huvudet nedåt eller inte. För att hjärtljuden hördes så högt upp. (Jag själv tror dock att Krabaten ligger med huvudet nedåt)

Sen sa hon att jag inte fick gå över mer än 1 vecka och 6 dagar. Så senast runt den 3 augusti har Krabaten kommit. Fick en tid till barnmorskan här i Kumla till den 29 juli och har den inte kommit då skulle jag få en tid för igångsättning. Men håller tummarna att den har kommit innan det.

Idag har vi varit en sväng i Nora jag, Henrik och hans mamma, mycket trevligt. Sen på vägen hem stannade vi vid USÖ och fixade parkeringskort. Så nu får vi parkera på USÖ tills den 16 augusti.

Blir mer uppdatering imorgon efter vi varit inne på USÖ.

♥ 6 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: