Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

1 månad kvar

Kategori: Allmänt

Söndag, fast för mig spelar det ju inte så stor längre då jag inte kommer jobba något mer under 2009.
Idag är det den 21 juni, alltså en månad kvar till beräknad födsel, datumet närmar sig, jippi. Fast jag har en känsla av att Krabaten kanske kommer bli ett augustibarn och inget julibarn, vi får se, hoppas på att jag har fel. 
 

Ja vad har hänt sedan sist. Midsommar har passerat och den firade vi här i Kumla hos min kompis Sofia och hennes sambo Andreas med flera andra, tror vi vart 10 personer. Riktigt trevligt, vi kunde till och med sitta ute och äta utan att bli blöta. Kom en skur när vi tänkte ta oss an Kubbspelet, så det fick vänta lite.

Igår gjorde jag och Henrik verkligen ingenting. Jag såg nog på film typ hela dagen, tror det blev tre stycken till slut. Fick ett ryck vid 18-tiden på kvällen och tog mig en liten promenad, men som sagt annars så gjorde vi verkligen ingenting. Och om det är någonting jag behöver träna på så är det just att inte göra någonting. Gick bra så länge som det var molnigt eller till och med regna, men när solen titta fram så fick jag lite panik av att jag satt inne.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Hemma tror jag dock inte att jag fixar att sitta hela den här dagen också. Kanske ska ta bilen och åka på någon utflykt. Får se vad jag lyckas lura med mig Henrik på. Fast just nu är det ju sol ut då kan jag umgås med solstolen utan problem, men ser dock lite moln runt omkring och kommer dem hit så blir jag nog uttråkad ganska fort är jag rädd för.

♥ 30 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: