Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Fredag igen

Kategori: Allmänt

Ja kanske dags för en lite uppdatering här igen. Med Krabaten händer det inte så mycket vad jag märker i alle fall. Den sparkar varje gång jag suttit still ett tag, så den sparkar rätt mycket måste jag säga, känns som det är en livlig unge vi kommer få. Nu kan man se när den sparkar och flyttar på sig, antingen så hoppar magen liksom till eller så blir det som en bula på magen då den trycker ut en fot eller hand gissar jag på att det är.

Annars så har vi varit på 10-års kalas sen sist och imorgon ska vi på studenten, sen kan man ju gissa att det blir fotboll på kvällen.

Just ja, var inne och begärde föräldrapenning också. Så från 20 juli tills 28 februari ska jag i alle fall vara hemma och vara mammaledig. Sen får vi se om det blir Henriks tur att vara hemma eller om jag är hemma lite till.

Ikväll blir det tacos och någon film som, blir nog tidigt i säng också då vi blir hämtade strax efter 8 imorgon av min familj.
Ha en bra fredagskväll.

♥ 46 DAGAR KVAR ♥ ♥ och 9 dagar kvar att jobba ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: