Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Hej igen!!!

Kategori: Allmänt

Idag blir det visst två inlägg. Idag skulle lilla Klara har blivit 15 år, men det fick räcka med 13år.

Har hållet mig i skuggan hela dagen faktiskt, utom när jag varit i poolen. Har också hunnit med och läst en halv bok. Imorgon kanske jag hinner läsa ut den. Idag har det inte blivit många knop gjort som ni märker.

Insåg också idag när jag låg där i skuggan och kände/känner Krabaten buffla omkring i magen, för stilla är den inte i alle fall, att det kan dröja HELA 5 veckor till innan Krabaten känner för att komma. Och då kan jag meddela att jag kommer storkna i denna värme om den ska fortsätta. (Men än klagar jag inte, det är ju det här vi har väntat på hela året). Kom också fram till att jag ALDRIG mer ska vara höggravid under en sommar. Nu har jag testat på det och det får nog räcka så också.

Nej nu ska jag nog sätta mig på altanen igen och läsa, är ju det ända stället som är svalast, för något annat ansträngande orkar jag inte ta mig an.
Ha en bra kväll i värmen.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: