Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Länge sen sist

Kategori: Allmänt

Oj, oj , oj vad dålig jag varit på uppdateringar, nu får jag skärpa mig lite, ska bli bättre, LOVAR.  

Ja vart ska vi börja. Helgen gick ganska fort förbi och var riktigt travlig också då vi på lördagen över dagen var i Nynäshamn på min kusins student och sen på kvällen blev det fotboll, jag och Henrik orkade inte riktigt ta oss någonstans så den såg vi hemma själva, ganska skönt det också.  

På söndagen var det ju dags för röstning, självklart att man ska rösta, röstar man inte så kan man inte klaga. Hade försökt att sätta mig in i lite genom att läsa på nätet, hade väl en sådan där uppfattning om ved de olika partierna stod för i alle fall. Köpte också en ny mobil, känns riktigt bra, den ska få vara min kompis nu i 2 år, så nu är det bara att hoppas på att den är bra. På eftermiddagen sen kom Fredrik, Victoria och Gilde förbi och vi grillade lite, aldrig fel med grillat.


Idag har vi varit på föräldragruppsträff igen, lika trevligt som alltid. Idag fick vi lyssna på en barnpsykolog, intressant fast man ändå egentligen vet det de talar om, men alltid bra att få det uppfärskat i minnet. Samma som i dag på jobbet när vi hade ergonomiutbildning, man vet det men tänker inte på det.

Nej nu ska jag ta en smörgås innan det bär av in till Örebro och tjejkväll. Skriver mer imorgon.  

(Krabaten fortsätter att leva livet i magen, rör sig nästan hela tiden).     

♥ 42 DAGAR KVAR ♥ ♥ och 7 dagar kvar att jobba♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: