Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Midsommar

Kategori: Allmänt

Tittade in här precis och såg att de jag skrev igår aldrig hade kommit ut på bloggen, så skickade ut det nu, bättre sen än aldrig.

Idag gjorde jag sista dagen på jobbet. Kan säga att det var blandade känslor. Känns såklart skönt att gå hem och inte behöva jobba något mer under 2009, men på nått sätt känns det ändå jätte konstigt. Varför har jag gått hem? Varför ska jag inte jobba något mer under 2009? Det där med att Krabaten ska komma till världen snart har jag nog fortfarande inte rikligt fattat måste jag nog erkänna.

Idag efter jobbet har jag passat Emelie och Ebba en stund och nu borde jag städa, men får se vad jag orkar ta mig för. Är nämligen ensam hemma då Henrik är i Göteborg med några kompisar och titta på U21 EM Spanien-England och kommer nog inte hem förrän jag har somnat.

Imorgon är det midsommar och det ska vi fira med mina kompisar. Vi ska vara hemma hos Sofia och i deras nyköpta hus här i Kumla. Hoppas på att det blir trevligt och bra väder.

Så trevlig midsommar på er om vi inte hörs mer innan det.  

♥ 33 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: