Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

USÖ

Kategori: Allmänt

Då var måndagen avklarad, eller snart är den det i alle fall. Vi har varit på USÖ på information om hur det kan vara att föda barn där, då de visade ett bildspel. Tyckte det var en mycket bra föreläsning och bildspel. Fick lära mig lite nytt och känner mig nog ännu lugnare nu, eller har nog inte hunnit bli nervös än. Känner att jag nog inte kan göra så mycket åt förlossningen utan att den blir som den blir och då får man göra det bästa av situationen då istället. Dumt att gå och oroa sig för nått man inte vet hur det blir sen ändå känns det som. Eller så är det för att jag inte riktigt har fattat, kan ju vara så också.

Annars idag har jag jobbat mina 4 timmar mellan 8:00-12:00, sen bar det hem till solstolen och poolen där jag låg tills det var dags att fara och hämta Henrik från jobbet.

(Just ja, en sak kom vi fram till i föräldragruppen där efter bildspelet, det är inge bra att behöva åka in till USÖ mellan 16-17, är ganska mycket bilar i rörelse inne i Örebro just då och tar lite längre tid än man tänkt sig).

Ha en bra kväll i det underbara sommarvädret.

♥ 50 DAGA KVAR ♥♥ och 13 dagar kvar att jobba ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: