Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vecka 34 + lite annat

Kategori: Allmänt

Ja vad ska vi börja med. Kanske ska börja med det som har hänt sen sist jag var här.

Föräldraträffen igår blev inställd på grund av sjukdom, så nu får vi vänta tills nästa vecka. Gårdagen blev då omplanerad och det passade ganska bra. Åkte och fixade massa saker som var tvungen att bli fixat innan helgen. Är ju nämligen några stycken i min omgivning som fyller år nu i juni och är ganska nöjd då jag nästan fick allt fixat. Sen på kvällen bar det av in till Örebro då det var tjejkväll hos Lollo, lika trevligt som vanligt.


Det har ju gått en vecka till, är nu inne i vecka 34 eller vecka 33 + 1 dag. Har inte hänt så mycket mer med Krabaten. Förhoppningsvis så växer den och ökar i vikt, då den ska väga ca 2,3 kg nu. Alla organ är färdigutvecklade utom lungorna som fortfarande måste anpassa sig till ett liv på land istället för i vatten. Min kropp har ökat blodmängden med 50 % under graviditeten och nu kommer den inte öka något mer fram till förlossningen.

Fanns inte så mycket mer att skriva just nu. Ska nog lägga mig och via en stund. Ha en bra eftermiddag och kväll.
 
48 DAGAR KVAR ♥ ♥ och 11 dagar kvar på jobbet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: