Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vecka 35

Kategori: Allmänt

Det har gått ytterligare en vecka och jag har nu gått in i vecka 35 eller vecka 34 + 1 dag.

Krabatens centrala nervsystem håller på att mogna, matsmältningsapparaten är nästan färdigbildad och lungorna är vanligtvis helt färdigutvecklade. Krabatens armar och ben börjar nu också bli knubbiga.

Imorgon när jag ska till barnmorskan får vi se hur stor Krabaten är, vi får hoppas att den växt sen sist.

Händer inte så jätte mycket i utvecklingen nu då Krabaten i princip är redo för att träffa världen.  


Kom på att jag glömt skriva lite saker här igår. Igår var vi en sväng på Ikea där det inhandlades en badbalja, så nu kan Krabaten få bada. Inhandlade också reflexer och en liten filt.

Annars idag har det inte hänt jätte mycket, jobbade som vanligt mellan 8-12, men stannade kvar på jobbet ungefär en timme då det bjöds på smörgåstårta, mums och nära matkoma så det fick bli lite vila när jag kom hem.

Ska fixa lite innan det är dags för fotbollen, man kan alltid hoppas på att de kan göra mål idag, för det kunde de inte sist i alle fall.


♥ 41 DAGAR KVAR ♥ ♥ och 6 dagar kvar att jobba ♥



Lite kläder som jag fick av mamma i helgen. De vita kläderna till höger ska Krabaten få ha på sig när vi åker hem från BB.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: