Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vecka 36

Kategori: Allmänt

Oj, oj, man kan hoppas att veckorna som är kvar går lika fort som jag tycker det går mellan gångerna här i min nedräkning. Ja det har alltså gått ytterligare en vecka och nu är jag i vecka 36 eller vecka 35 och 1 dag som barnmorskan hade sagt.

Krabaten är nu i princip fullt redo för att komma ut och träffa oss i dens nya värld. Det ända som ska hända nu på slutet är att den ska lägga på sig lite mer hull. Krabaten borde väga ungefär 2,8 kg.


Ja dessa inlägg blir ju inte riktigt lika intressant nu på slutet då det inte händer lika mycket med Krabatens utveckling.

Sitter här och äter lite vattenmelon, ska snart bege mig in till Örebro och träffa Lollo, trevligt. Får se om jag hinner hem och följa med på lite fotboll också, vi får se vad som hinns med.

Kan också meddela att sova är inte alls lika skönt längre, riktigt svårt att hitta en bra sovställning och nått jag verkligen saknar så är det att få sova på mage och krama kudden, så som jag alltid sov förr. Men förhoppningsvis så är det bara 5 veckor kvar, dock har jag fått en känsla att krabaten kommer stanna där inne tills augusti. Men vi får se.

Imorgon gör jag mina sista 4 timmarna på jobbet i gruvan för detta år i alle fall, känns rikligt konstigt, har nog inte riktigt fattat, men ska bli skönt att gå hem, får se hur rastlös jag kommer bli...

 Ha en bra eftermiddag och kväll.

♥♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: