Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vecka 37

Kategori: Allmänt

Har alltså gått ytterligare en vecka av min nedräkning, jippi.
Är alltså inne i vecka 37 nu eller vecka 36 + 1 dag. Krabaten väger ca 3 kg nu om den följer den genomsnittliga vikten. Nu är Krabaten helt redo att klara sig utanför magen. Dock har jag inte känt av att Krabaten skulle vara på G alls ännu, den trivs nog ganska bra där inne. (Som sagt förr händer det inte så mycket mer nu innan den kommer ut och vi får träffa han/hon).


Ja idag har jag inte gjort så mycket mer än igår, legat och solat och då och då tagit mig ett dopp i poolen, underbart som sagt och klagar inte än på värmen än i alle fall trotts att jag är höggravid, dock kanske man inte riktigt har lika mycket energi som man hade för 9 månader sedan, men längtar till jag får börja träna igen.  

Kan nog meddela att det med 99 % säkerhet kommer bli en liknande dag imorgon, fast då ska jag också och fika med de andra mammorna i föräldragruppen på eftermiddagen och innan det tror jag att Emelie och Ebba skulle komma hit en stund och bada.   

Ha en bra kväll i värmen, själv ska jag snart börja försöka få in lite svalare luft i huset så man kan sova inatt sen.

  
Höggravid med min bok vid poolkanten, skönt.  

 
Ebba och Emelie i poolen förra sommaren.  

27 DAGAR KVAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: