Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

4 månader

Kategori: Allmänt

Klarblåhimmel och strålande sol, vad lycklig man blir när man vaknar. Helt underbart och dessutom när man är ledig eftersom det är lördag. Ska dock till Marieberg en sväng, men hoppas att det går fort för sen ska jag försöka vara ute och njuta av solen ända till Färjestad-Skellefteå börjar klockan 16:00. Efter det så blir det tjejmiddag inne i Örebro. Så jag hoppas på en riktigt trevig lördag nu när det också är precis 4 månader kvar till beräknad nedkomst ♥


Såg i tidningen idag att det skulle vara en Barnmässa i Karlstad nästa helg, skulle vara kul att åka på. Måste bara få någon att följa med eller jag kanske till och med kan möta upp någon i Karlstad som man inte sätt på länge och slå två flugor i en smäll.

Nej nu ska jag göra mig klar för at åka till Marieberg, ha en trevlig dag, det tänker jag ha:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: