Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Onsdag

Kategori: Allmänt

Ytterligare en dag avklarad, och idag är det onsdag = mer än halva arbetsveckan avklarad, Våffeldagen och sen lön på det, TOPPEN. Jag är också piggare idag än vad jag var igår.

Är lite sugen och ta tag i att röja lite mer här hemma. Då jag nämligen fick ett jätte ryck i måndags och satte igång och rensa alla mina gamla pärmar från universitetstiden. Fick också för mig att sälja en hel del böcker som jag insåg att jag nog aldrig kommer att läsa mer, så förhoppningsvis så kommer jag göra det inom snar framtid.

Några på jobbet har varnat mig för att man kommer börja tokstäda huset innan Krabaten ska komma, jag har nog redan börjat, fast då med rensning. Kommit fram till att vi har så mycket onödig skit rent ut sagt. Så nu rensas det för fullt.


På lördag ska vi till Karlstad och besöka Barnmässan. Fick med mig Henrik så slapp att börja ragga upp annat folk som troligtvis skulle ha blivit svårt att få med sig eftersom som det är Gruscupen på Hammarö i helgen och många av mina vänner troligtvis kommer vara där. Om det är hyfsat väder kanske jag kan lura dit Henrik också en lite sväng, fast det är nog att hoppas på för mycket ;-)

Bara 118 dagar kvar nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: