Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Sängen har kommit

Kategori: Allmänt

Fredag idag och ytterligare en arbetsvecka är slut. Dock tog min redan slut igår, då jag blev tvungen att gå hem från jobbet för jag hade en sådan huvudvärk och känner mig inte helt 100 idag heller, så tyckte det var lika bra att stanna hemma och kurera sig lite extra.

Henrik ringde förut från jobbet och berättade att Krabatens säng har kommit :-) Så när han kommer hem från jobbet om ca 30 min ska vi åka och hämta den.
Nu kan vi inreda rummet lite till, hur kul som helst, tycker jag :-) Sen får vi se om vi hittar något kul/bra på Barnmässan i Karlstad imorgon som man kan ha i rummet eller något annat bra till Krabaten.

Kort kommer nog senare ikväll på hur det blev i barnkammaren.


Skulle gå in och titta hur många dagar det var kvar till BF och då märkte jag är i månad 6, bara 3 månader kvar och 116 dagar kvar.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: