Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Lite från Barnmässan

Kategori: Allmänt

Igår var vi på barnmässan i Karlstad. Vi fick med oss massa roliga och bra att ha saker som ca 40 stycken blöjor av olika märken, tvättlappar, 2 stycken body, napp, hakklapp, kataloger och tidningar av olika slag. Jag var mycket nöjd när jag gick därifrån, det är alltid roligt att få saker :-)

En del av det vi fick på barnmässan

Efter vi hade klarat av barnmässan tog vi en sväng ut till Bergvik, där vi bland annat besökte Ikea och då hittade ett skötbord som vi inte hade sätt på Ikea i Örebro som vi kom överrens om att vi båda ville ha, ett problem till löst :-)   
 
Det ska tydligen finnas ett skötbord med lådor istället för skåpet och om det är så, så blir det de med lådor. 

Gårdagskvällen ägnade jag mig åt att gå igenom allt vi fått framför Robinsson och sedan la jag in allt i garderoben i barnkammaren, där det får ligga där tills vi köpt skötbordet.
Vi fick också täcke och kudde igår av blivande farmor och farfar. Nu känns det som vi börjar få det vi har tänkt oss att ha när krabaten kommer.


Det känns som en evighet måste jag erkänna tills det är beräknat att vi ska få träffa Krabaten. Är i vecka 24, månad 6 eller vecka 23 och 5 dagar eller 114 dagar kvar. Alltså en evighet kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: