Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Dagen och helgen börjar närma sig sitt slut.....

Kategori: Allmänt

Nu är jag här igen. Dagen och helgen börjar närma sig sitt slut. Har faktiskt fått ganska mycket gjort idag fast jag inte hade några direkta planer. Vi har varit på Marieberg en sväng och där inhandlande jag bland annat blommor som jag planterat men också sängkläder till spjälsängen, som dock inte var helt gratis...

Nu ska jag ta och städa lite här innan det är dags att göra köttbullar som vi ska äta till kvällsmat ikväll när Henrik kommer hem från jobbet.

En ny vecka väntar och imorgon ska vi på informationsmöte hos Försäkringskassan, får se om vi blir nå klokare på det här med föräldrapenning och på tisdag ska jag till barnmorskan igen. Så får nog inte ihop 40 timmars arbete den här veckan heller och nu är det förhoppningsvis bara tre veckor kvar att jobba heltid.

Nu är det dags att ta tag i städningen här som sagt, ha en trevlig kväll alla läsare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: