Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Hej!!

Kategori: Allmänt

Då var det lördag förmiddag och jag ska bara ta det lugnt fram tills att jag ska in till Örebro och träffa Lollo i eftermiddag eller runt 16 tiden, sen får vi se vad vi hittar på. Kan hända att det kanske blir bio, men vi får se.

Ska sitta i uterummet i solen och läsa fram tills dess tror jag. Måste ju använda det nu när det äntligen är klart, hihi :-)
Det blev klart i torsdags kväll, eller helt klart var det tydligen inte, vi var och köpte stuprännor till det igår och det var INTE gratis kan jag lova.

Igår kväll kom Robban och Jennie över och vi grillade och satt och pratade riktigt länge och det var riktigt trevligt. Och att det kom en regnskur gjorde ju inge då det både var torrt och ganska varmt där inne. Känns som vi fått ett till rum nu.

Nu ska jag förflytta mig ut. Ni får ha en riktigt bra lördag, det ska jag ha.   

  

♥ 59 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: