Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Mycket nu.....

Kategori: Allmänt

Då var det söndag igen efter att det känns som jag haft helg i evigheter, klagar inte. Har nyss kommit in från uterummet, min nya favoritplats. Där har jag suttit och läst i ca 3 timmar, mycket skönt. Har hunnit med en sväng till Marieberg idag där jag inhandlade en klänning, födelsedagspresent till Emelie som snart fyller 10 år bland annat. Vi var också en sväng till Hallsberg och tittade på när hon spelade fotboll.

Igår eftermiddag/kväll träffade jag Lollo, mycket trevligt hade vi och kul att få se hennes nya lägenhet. Blev dock ingen bio, vi hyrde film istället och satt och pratade en massa. Mer prat blir det på tisdag när hon och Fia i alle fall kommer hit på lite tjejkväll, få se om de andra två också dyker upp.

Känns som det händer mycket den här veckan, vet inte riktigt hur jag lyckades få in så mycket kul. Imorgon måndag är det föräldragruppsträff igen.

Tisdag ska jag jobba 7-11 för att jag ska till barnmorskan 11:30 och på kvällen kommer tjejerna.

Onsdag ska jag jobba 12-16 för att vi ska och fixa faderskapsintyg på förmiddagen.

Torsdag ska jag passa Ebba en stund på eftermiddagen. Och på lördag ska jobbet iväg med räkbåten, ska bli riktigt kul. Tur att man bara jobbar halvtid så att man både hinner med allt roligt och framförallt orkar med allt roligt. Ska också försöka hinna träffa Susanna någon dag, men det hinns nog det också.

Nej nu får det bli en dusch och sen kanske lite plock med tvätten eller så blir det soffan direkt, vi får se.

Just ja, glömnt att säga att jag har blivit tillfrågad om jag vill vara med i radio angående bloggen, P4 Värmland. Då jag ju bloggar om hur det är att vara gravid. Vet inte riktigt än hur jag ska göra, (men jag funderar på det fortfarande Anna och jag lovar att bestämma mig under veckan och meddela dig).

♥ 58 DAGAR KVAR ♥

Kommentarer

  • Susanna säger:

    Klart vi ska hinna ses. Den här uppsatsen tycks aldrig bli klar så det är bara att höra av sig det. Förlåt att jag inte ringde upp, tiden gick väldigt fort och sen var det så sent att jag gissade att du hade lagt dig. Ringer imorgon hjärtat =)

    2009-05-24 | 23:24:50
    Bloggadress: http://susannalarsson.blogspot.com/
  • Anna säger:

    Det är lugnt, fundera på du. :)



    Massa kramar/Anna

    2009-05-25 | 13:12:05
  • Liselott säger:

    Vad roligt!!! Klart du ska va med i det :-) Kramar

    2009-05-25 | 19:42:22
    Bloggadress: http://lizelottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: