Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Skötbord med mera

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen jag var inne och skrev igen. Har varit underbart väder än en gång under en helg och denna gång hade vi ju en extra dag =) idag är det väl lite sämre kanske, men fortfarande ganska varmt och skönt ute. (Dock skulle inte jag vara des som blev ledsen om det kom lite regn just nu).

Har varit borta sen i torsdags då jag först åkte till Karlstad för 50-års kalas, sen vidare hem till mamma och pappa, men nu är jag hemma igen. Vi har även köpt skötbordet nu, eller jag gjorde det när jag var i Karlstad i torsdags, så det ägnade vi bland annat gårdagskväll till att bygga ihop och det blev riktigt bra. Nu står det på plats och bara väntar på att bli använt. Har även lagt dit blöjorna och våtservetterna och lite annat som vi fick när vi var på barnmässan i Karlstad för ett tag sen=)

När jag var hemma hos mamma och pappa gick jag igenom mina och min brors gamla barnkläder och hittade en del som vi kan använda, dock var ju en del rosa och en del blått....så allt kommer väl inte gå att använda=) Fick även med mig hem lite filtar och leksaker som vi haft och även dopklänningen som min mormor har gjort och jag och mina kusiner har haft på mammas sida.

Nu ska jag nog väcka Henrik och sen göra frukost och så får vi se vad jag gör med den här dagen, skulle vilja åka iväg och köpa jord och lite blommor, men vi får se vad det blir av den här dagen.


♥79 DAGAR KVAR ♥ 

       

Kommentarer


Kommentera inlägget här: