Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Väntar på barnvagnen

Kategori: Allmänt

ÅÅÅ vad glad jag är. Vi kommer få hem vår barnvagn idag, Henrik ringde för en liten stund sedan och berättade att de hade ringt från butiken och att vi fick komma och hämta den nu. Ska bli sååå spännande och se hur den kommer se ut, eftersom vi inte har sett den i verkligheten än.
Lovar att lägga ut bilder på den ikväll. Nu ska jag räknar ned timmarna till Henrik kommer hem ca 16,30. Undra vad jag ska fördriva tiden med tills dess?

Får se om vi får hem babyskyddet också, det får bli en överraskning. Känner mig som ett barn på julafton just nu.

Hör av mig senare, ha det bra så länge alla läsare.

Kommentarer

  • Pelle, Madde & My säger:

    Hej!

    Ja, det var underbart :)

    Det är bara bra med oss. Med er med hoppas jag.

    Kul att få hem vagnen, ju mer grejer man får hem desto närmare känns det ju som det blir tills saken i magen kommer ut! ;)

    Ta hand om dig.

    Kram

    2009-05-19 | 20:51:22
    Bloggadress: http://olssonandersson.blogspot.com
  • Madde Olsson säger:

    Hej!

    Ja, det var underbart :)

    Det är bara bra med oss. Med er med hoppas jag.

    Kul att få hem vagnen. Ju mer grejer man får hem desto närmare och verkligare känns det ju som det blir :)

    Ta hand om dig.

    Kram

    2009-05-19 | 20:54:13
    Bloggadress: http://olssonandersson.blogspot.com
  • Malin säger:

    hihi, kommer ihåg känslan! verkligen julafton :)

    2009-05-20 | 09:13:16
    Bloggadress: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: