Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vecka 30 + lite annat

Kategori: Allmänt

Känner mig lite nere just, var hos läkaren imorse med min huvudvärk som sakta har kommit tillbaka och blev sjukskriven 50 % igen, inge kul alls faktiskt. Känner mig RIKTIGT klen. Ska vara sjukskriven 50 % tills den 24 maj, då jag hoppas på att jag ska få igenom min havandeskapspenning från och med den 25 maj. Det handlar om ca 2-3 veckor. Men än så länge lever jag i ovishet.

Har också gått in i vecka 30 idag, eller vecka 29 och 1 dag som barnmorskan hade sagt.

Som jag skrev igår är Krabaten cirka 27 cm lång och väger cirka 1,6 kg. Den får fortfarande plats att slå en kullebytta där inne i magen, men nu börjar det bli riktigt trångt där inne.


Kanske inte just nu, men så sugen som jag varit på att ta en riktigt lång löprunda den här våren har jag nog nästan aldrig varit förut. Har nu kommit fram till att jag vill springa Göteborgsvarvet nästa år. Blev sugen på detta då Henrik fick hem den tidningen och anmälningslappar. Ska försöka få iväg en anmälan medans det finns platser kvar, kanske ska ta Lidingöloppet också satt och titta på lite bilder från tjejklassikern förra året, blev också sugen på att göra den igen. Det är ju mycket roligare och träna om man har ett mål med det hela och nu har ju tider att slå i alla de loppen =)
 

Lidingö tjejlopp 2008-09-29


Tjejklassikern avklarad 2008

(Hittade dock inte bilderna från Tjejvättern och Vansbrosimmet. Och bilderna från Tjejvasan fick jag inte in på bloggen).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: