Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

God morgon!

Kategori: Allmänt

Olivia somna precis i sin babysitter här bredvid mig, så då kan jag ju passa på att skriva ett litet inlägg. Igår var hon och Henrik ensamma hemma för första gången på riktigt. De har ju varit ensamma när jag varit och handlat och så men igår var de ensamma hela kvällen och tror det gick riktigt bra. Båda två sov så sött när jag kom hem vid halv 11. I morse vakna dock Olivia vid 05.50 och var pigg och pratglad blev riktigt orolig att vi var tvungna att gå upp då. Men med lite lirkande med napp och att hon fick ligga på min arm somna vi båda om och sov till kl 9. Riktigt skönt.
Idag har vi lite städning på schemat också blir det nog en promenad i blåsten.
Nu vakna hon. Ha en bra dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: