Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Förlåt

Kategori: Allmänt

Förlåt att jag inte varit här på ett tag. Men som mammaledig finns det inte allt för mycket tid över då min dotter har kommit på att man ska vara vaken på dagen och sova på natten. Något jag tackar mycket för och inte klagar på. Men som sagt det blir ju lite saker som blir åsidosatta när man har henne. Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig om tiden när jag fick henne, men inte trodde jag att jag skulle vara så här uppbokad i alle fall. Nu är det snart dags för mat för henne sen ska vi till Sveas och fika med mammorna. Annars så springer vi på babysång och babycafé och sen lite i affärer där emellan, hih. Kanske hinner skriva mer ikväll efter att jag städat lite här hemma.
Just ja, vi har haft en toppen natt natten som var, då hon bara åt 1 gång, kl 4 sen sov hon till kl 7 och sen ytterligare till kl 9. Mer sådana nätter tack.
Hörs kanske senare.



Babybjörnen testas med blandade resultat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: