Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

God morgon!!!

Kategori: Allmänt

Är helt plötsligt ensam vaken här hemma. Olivia tröttnade på att ligga i sängen runt klockan 8 idag. Då var det bara för mig att stiga upp. Men nu sover hon igen och jag är för pigg nu för att kunna somna om. Lika bra att passa på att skriva lite här.
Igår hade jag och Olivia en mycket trevlig och social dag. Vi hade först besök av Anna från Stockholm och vi tre tog en riktig långpromenad. Vi gick nästan runt hela Kumla i blåsten. Kul att se henne igen och tack för boken.
På kvällen fick vi besök av Emeli och det passade perfekt då Henrik var bjuden på fest. Slapp vi sitta ensamma här. Vi åt pizza och pratade en massa.
Skjutsade hem Emeli till Örebro och insåg när jag var på väg tillbaka att det är livsfarligt att köra bil i Örebro på lördag kvällar/natt. Folk kör ju som galningar. Är som värsta kapkörningen genom Örebro.
Efter vi lämnat av Emeli åkte vi till Hallsberg och hämtade hem Henrik. Det blev Olivias första biltur iförd pyjamas igår och känns som det inte var den sista heller.
Idag har vi inget inplanerat. Funderar på att kanske gå ut och ta tag i mitt ogräs, men vi får se. Är ju inte det roligaste.

Veckan som kommer är ganska planerad. Tisdag åker vi nog till Vingåker jag, Emeli och Olivia. Onsdag är det tjejkväll hemma hos mig. Torsdag har vi massa inplanerat då det först är fika med föräldragruppen, sen BVC besök och på kvällen kommer troligtvis Lollo, Fadia och Melissa hit.
Sen dyker nog något mer upp som det alltid gör.
Ha en bra söndag.



Mina två godingar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: