Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Marknad och gäster med mera

Kategori: Allmänt

Igår blev det aldrig av att jag hamnade framför datorn något mer, gjorde klart de sista dopkorten istället. Så nu fattas bara några adresser så är det klart. Men nu är jag här i alle fall.
Idag har vi varit på Kumlamarken, första gången både för mig och Olivia. Vi var där med Olivias farmor. Det blev bara lite strumpor och godis inhandlat.
Nu inväntar vi massa gäster, då det blir fullt hus här i natt. Min mamma och bror kommer, sen också min morbror med familj. Trevligt, trevligt.
På söndag ska vi ta en dagsutflykt till min farmor, det blir jag, Henrik, Olivia och min mamma som åker. Min mamma stannar här tills på tisdag då också pappa har tagit sig hit. Så på måndag är det inplanerat att vi ska till stan jag, mamma och Olivia, så får vi se om jag och Olivia hinner på babysången.  
Nu har vi gjort oss redo för hösten och vintern då vi har inhandlat Olivias overall eller kanske jag som inhandlat den. Sen har hon fått sina första par skor, de kom med posten igår från min mormor.  
Nu ska jag förbereda lite mat här medans övriga familjen ligger och vilar på soffan. Ha en bra kväll och helg om jag inte hinner in och skriva något.


Lite att växa i, men vintern är ju inte riktigt här än....och den kan ju bli lång....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: