Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Solig lördag

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit ute HELA dagen i solen och njutit. Jag började dagen med lite sovmorgon då Henrik fick gå upp med Olivia i dag vid 7.30 då hon tyckte att natten var slut, själv sov jag till klockan 9. Sen har vi varit ute hela dagen som sagt. Först var jag och Olivia ute i babybjörnen. Hon satt framåt i den för första gången och det gick riktigt bra, så den får vi använda mer.
Olivias farmor och vi tog en promenad till kyrkogården och sen blev det ytterligare en promenad denna gång med faster och kusinen Ebba som då körde barnvagnen.
Oliva verkar inte gilla Maxi allt för mycket då det blev ett nytt skrikanfall där inne idag, denna gång berodde det nog på hunger gissar vi. (Det var andra gången, lät som det hände varje gång).

Igår var vi på stan jag och Olivia och lunchade med Lollo och sen letade jag mössa till Olivia, hittade två stycken, en rosa och en röd. Har även beställt en mössa med hennes namn på, hoppas på att få den snart.  
Nu ska vi ha en tv-kväll här hela familjen. Ha en bra kväll.



På väg ut med en av mössorna som inhandlades igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: