Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Ny vecka och utan massa inplanerat varje dag, eller det är ju redan tisdag. Vad dagvild man blir när man är mammaledig, hihi.
Fredag till lördag så var det som sagt fullt hus här. Mycket trevligt. Och sen på söndagen var vi hos min farmor också det trevligt, träffar henne inte allt för ofta. Sen igår avslutade jag och mamma med stan innan pappa kom och hon åkte hem för den här gången.
Idag har vi inte gjort allt för mycket. Hela familjen har tagit en promenad till Maxi och handlade och jag och Olivia ska ta ytterligare en promenad lite senare sen.  
Idag har hon nog haft sitt första riktiga skrikanfall, varade i ca 30 min. Då var jag ensam med henne, Henrik var ute och sprang just då. (Jo han var faktiskt ute och sprang, jag kan intyga det om ni inte tror på det, hihi). Men vi fick tyst på Olivia genom att lägga henne på köksbordet och lufta rumpan. Nu var det nog dags för mat här.


Elin och Olivia



Hela faniljen


Nöjd på köksbordet efter lite skrik

Kommentarer


Kommentera inlägget här: