Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

GLAD PÅSK!!!!

Kategori: Allmänt

Idag är det påskafton. Känns inte riktig som så i vår familj. Henrik slängde jag ut vid 12 i natt, då han spydde som en gris och varken jag eller Olivia kunde sova. Så han fick åka till sin mamma och pappa. Olivia väckte mig vid 4 genom att ha spytt upp sin välling i sin säng. Men det blev inte mer än så. Vi somnade gott om i min säng och sov till halv 8. Hon har varit precis som vanlig ätit och lekt nu på morgonen och nu står hon ute och sover i det fina vårvädret, så det är inge fel på henne. Henrik får vi väl hämta hem någon gång under dagen. Tror inte det blir så mycket påskmat här hemma idag.Jag och Olivia får åka runt själva och önska alla glad påsk. Vi ska ta cykeln och cykla runt i Kumla. Premiärturen. Ska bli superkul. Får vi allt för tråkigt under dagen kanske vi beger oss till Marieberg och tröstshoppar lite.

I torsdags var vi på BVC och Olivia väger nu 8790 g, är 72 cm lång och har ett huvudomfång på 45,8 cm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: