Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Sjukling

Kategori: Allmänt

Vi har haft en sjukling här hemma den senaste veckan faktiskt. Imorgon har hon haft feber i en vecka av och till. Hon har pendlat mellan 37,5 och 40,5 ca. Hon är nästan sig själv, eller kanske lite knäigare än vanligt. Vi har till och med varit och besökt farbror doktorn. Och han sa att hon inte smittas iaf, då hon inte visar några tecken på förkylning eller liknande.
Har inte blivit för mycket kort tagna den senaste veckan. Men vi har gått vår vanliga förmiddagspromenad varje dag med vanliga sällskapet. Igår var föräldragruppen här på besök, sen åkte jag och Olivia in på tjejkväll i Örebro, mycket trevligt.
Idag har min bror varit här på besök och vi får ta och besöka honom snart, eller så fort han har fått hem våran nya dator….längtar.
Ikväll ska vi fira Valborg genom att möta upp en annan mamma och hennes dotter Alice och ta en sväng i Kumla och titta lite på vad som erbjuds. Henrik jobbar ju såklart när det är valborg, lite tråkigt måste jag väl erkänna.
Idag är det min sista dag som mammaledig….det känns kan jag lova, tur är väl att det bara handlar om 8 veckor nu till att börja med. Annars hade det ALDRIG gått. Ha en trevig helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: