Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Sommar är tillbaka

Kategori: Allmänt

Hej!
Sommaren är tillbaka. Nu behöver man inte längre fundera över vad man ska sätta på sig, bara att ta en sommarklänning och se glad ut. För glad är jag.
Olivia och jag är ensamma hemma i helgen då Henrik är på GP i Målilla. Vi har en riktigt tjejhelg alltså =)
Idag har vi varit och tittat på Olivias kusin Emelie som spelat fotboll. Sen övergav vi planerna för lunch och bad här hemma i poolen. Riktigt skönt att ha pool sådana här dagar vill jag lova.
Imorgon så har jag planerat in en heldag vid poolen med sol =) Sen blir det så klart en löprunda på kvällen med Emma som vanligt på söndagar. Vi har ju fått in rutin att på springa milen varje söndag. Riktigt skönt är det. Jag skulle dock behöva ut två gånger till i veckan. Ska försöka få till det när jag börjar jobba sen. Är ju bara 3 veckor kvar :S
Dock har jag kommit på nu i sista sekund att jag ska plugga lite på distans i höst också. Är riktigt sugen på det så hoppas det kommer funka. Är väl bara diseplin som gäller skulle jag tro. Olivia får sova vid 19:00-19:30 sen är det skolböcker till jag stupar i säng =)
Nu ska jag också se på GP och kanske spana lite efter min pojke=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: