Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Promenad

Kategori: Allmänt

Idag trotsade vi kylan jag och Olivia och tog oss en promenad i det underbara vintervädret. Eftersom solen sken och värmde på lite tyckte jag inte det gjorde så mycket. Olivia blev överlycklig när hon äntligen fick sov i vagnen ute igen. Hon sov ca 3 timmar. Nu när det har varit runt -20 och hon har fått sova inne har vi bara lyckats få henne att sova ca 45 min.



Imorgon får det bli en promenad igen och nu får det bli minst en promenad om dagen. (Jag har börjat mitt nyttiga liv idag, får se hur länge det håller i sig). Är ju tillbaka i min vikt innan graviditeten och minus nått kg till, men nu ska lite till bort. Har ju levt på godis och kakor sen Olivia föddes. Har ju ätit något onyttigt varje dag i över 5 månader. Nu ska det bli sockerstopp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: