Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Liten, liten uppdatering

Kategori: Allmänt

Jag vet. Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera, skyller på vår nya dator, att bilderna inte blivit överförda förens nu, men här kommer en liten en. Mer bilder ska jag försöka lägga upp någon kväll i veckan. Detta beror ju på hur snällt Olivia somnar på kvällarna då jag är själv veckan som kommer då Henrik jobbar kväll. Vi har haft en jätte bra helg i ett helt underbart väder och mina föräldrar har varit här. Jag har till och med tagit premiärdoppet i poolen idag efter att jag och Emma hade sprungit våran mil. Det har nästan blivit en vana att springa milen med henne på söndagskvällar. Två söndagar i rad nu. Och det blir nog nästa söndag också. Medan vi sprang så lekte Olivia med Adam.
Igår blev Olivia 10 månader. Hon är nu mer en stor tjej som kan göra väldigt mycket själv. När Henrik och hon var på BVC förra veckan så visade vågen på hela 9550g och hon var 75 cm lång.
Veckan som gick så var det något varje dag, så denna vecka som kommer ska jag njuta av att bara ha något på torsdag och lördag. (Har målat om ett skåp idag, så ska roa mig med att flytta om lite här hemma).
Nu ska jag ladda för mina sista 3 veckor på jobbet innan jag går på mammaledighet igen. LÄNGTAR så.
Kan klättra upp på diskmaskinen och har klättrat upp för hela trappan själv också. Tar mig dit jag vill =)
Påväg till farfar på kalas och morsdagsfirande
Med mamma på morsdag
Badar i min egna pool

Kommentarer


Kommentera inlägget här: