Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Vitsippor, gunga och jobb

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är nog våren här på riktigt och då beger jag mig ner i gruvan för att jobba. Hur dum får man bli? Ja, ja…sånt är livet. Idag var min plan att jag skulle ta lite fina kort på Olivia bland alla vitsippor…det gick ju sådär då fröken inte var på humör.



Vi har även hunnit testa gungan som nu är uppskruvad på tomten och den gillade hon.





Det blev också en cykeltur. Jag själv har också hunnit med att tvättat fönster och tränat.
Nu ska jag försöka hitta alla saker man behöver med sig till arbetet. De senaste 9 månaderna har man ju bara packat en söktväska och tänkt på vad Olivia behöver. Nu ska jag alltså tänka på mig själv. Känns lite konstigt.

Just jag på lördag blir det Ullared med 5 stycken mammor från föräldragruppen. Det ser jag verkligen fram emot, tror vi kommer ha en superbra dag utan våra små hjärtan. Prata, äta och shoppa är vad som ska göras….och skratta förstås. Ha en bra kväll. Nu ska jag ha söndagsångest som ni som jobbar alltid har, jag har ju inte haft det på 10 ½ månad ca. Så kanske är värd det inte vet jag.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: