Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat som vanligt mellan 8.00-14.30. När jag kom hem så blev det ett snabbt klädbyte innan Olivia och jag gjorde oss redo för att möta upp Olivias kompis Elsa och hennes mamma i Viaskogen för lite lek i skogen och grillning. Vi hade en riktigt mysig eftermiddag.
Nu här hemma har vi plockat fram lite saker som ska till olika adresser imorgon då vår familj ska sova på olika ställen. Jag ska till Karlstad och gå på Mamma Mia med min mor och sen sover vi båda över hos Emil, min bror. Henrik jobbar så Olivia ska göra premiär med att sova borta en hel natt själv hos sina kusiner. Kommer garanterat gå jätte bra. Är inte det minsta orolig.
På lördag får jag besök av Anna, en kompis från student tiden. Vi har nog inte setts på typ ett år, ska bli jätte kul. Sen på lördag kväll ska vi gå ut och äta hela familjen, ska bli mysigt.  Då vi firar 2 år på söndag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: