Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Länge, länge sen.....

Kategori: Allmänt

Ja som sagt. Nu var det länge, länge sen jag var här inne. Tiden räcker liksom inte riktigt till just nu. Lämnade in min första uppgift i torsdags på den ena kursen som jag läser just nu. I fredags åkte vi till mina föräldrar och har tillbringat helgen i Värmland hos dem. Idag när vi kom hem blev det handling innan Henrik åkte iväg och jobbade (han jobbar fortfarande) och jag åkte jag iväg och tränade medan Olivia var i trygga händer hos sin farmor och farfar. När jag har bloggat klart här blir det sängen med en film, för att ladda för en ny vecka full av aktiviteter.
Nu kommer det en massa bilder sen sist.







Koncentrerad tjej

Redo för handling

Vår underbart söta lilla hösttjej hos mormor och morfar

Hjälper mormor att vattna blommorna i växthuset

Rida på gunghästar är lite av en favorit då vi inte har någon egen här hemma. Det är min gamla och Henriks gamla som hon använder mest.







Om man råkar ramla så är det bara att hoppa upp och borsta av händerna =)

♥♥♥

När vi kom hem i eftermiddags så var det tebjudning på Olivias rum. De som blev bjudna var dockan och Nalle Puh. Det höll hon på med hela eftermiddagen.
Nått som vi märkt mycket av i helgen är att hon försöker härma oss med allt vi gör. Hon vill göra lika och fixar hon det inte så får man absolut inte hjälpa henne, då säger hon i från HÖGT.
Go natt!! (Ska försöka hinna blogga lite på kvällarna under veckan).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: