Familjen Berg

Följ med i vår familjs vardag och de äventyr vi hittar på. Vi är: Mamma Erika, Pappa Henrik, Storasyster Olivia, Och lillebror Vincent

Kläder....

Kategori: Vincent

Jag längtar efter mina kläder. Tänk känslan att dra på sig sina älsklingsjeans. Dock vet jag att jag inte har några älsklingsjeans i min garderob, men nu längtar jag efter dem allihop. Kan fortfarande ha två par av mina vanliga som tur är för det där med gravidkläder är inte min grej har jag insett.
Jag och Olivia var på klädparty i kväll. Kunde ha handlat ganska många saker åt mig själv, men fick nöja mig med att handla till barnen istället ♥ 

På bilden är några av kläderna jag fortfarande kan ha i min garderob......men nu är det bara 30 dagar kvar till dagen ♥ eller 44 om den triv lika bra som Olivia. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: